دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

سلام دوستان
میدونم مدت زیادی هست که پست جدیدی به وبلاگ اضافه نکردم، از این بابت ببخشید. اما انشاالله سعی دارم تا با معرفی تکنیک‌های جدیدی از برنامه‌نویسی، باز وبلاگ رو به‌روز نگه دارم.
توی این مدت دوستان زیادی لطف داشتند و برام پیام دادند و ایمیل گذاشتند که صمیمانه تشکر میکنم.
چند تا توضیح به سوالات برخی از دوستان که در نظرات مطرح شده بود باید بدم.

مهدی جان در مورد پیاده‌سازی سمافور برنامه خواسته بودند که براشون ارسال کردم و انشاالله همون نمونه رو در پست‌های بعدی قرار خواهم داد.
مجتبی و nazy319 هم از من برنامه‌ای در مورد نحوه استفاده از کامپوننت speech خواسته بودند که در پست بعد حتما قرار میدم.
مرجان خانم سوالی رو مطرح کردند که برام جالب بود. باید به اطلاع دوستانی که نمونه برنامه‌های قرار گرفته در وبلاگ رو رؤیت کردند برسونم که محیطی که این برنامه‌ها در اون پیاده‌سازی شده‌اند هیچ فرقی با محیطی که شما مشغول برنامه‌نویسی هستید ندارد و شاید بیشترین چیزی که در این برنامه‌ها به چشم میاد نحوه پیاده‌سازی و بکار بردن روش‌های برنامه‌نویسی است که آن هم با مطالعه بیشتر و دیدن نمونه برنامه‌های مختلف بدست میاد.

دوستان دیگری هم که ازشون اینجا نام نبردم، سعی شد با ارسال پیام و ایمیل به اونها کمک بشه.
موفق باشید و برقرار
تا بعد.
نظرات 6 + ارسال نظر
بهروز یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام دوست عزیز
به شما خسته نباشید میگم و آرزو می کنم همیشه با دست پر دوستداران مبتدی را مورد لطف قرار بدی

در ضمن اگه مقدور باشه سریعتر آپدیت کنید - متشکرم

سید محمد حسن ناجی جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ق.ظ http://vbapr.blogfa.com/

سلام
راستش آقا امیر من میخواستم بگم دیگه چرا وبلاگ رو آپدیت نمی کنی؟ اما گفتم خب حتما بنده خدا کار داره (که البته اینو هنوزم میگم!)
به هر حال خیییییییلی خوشحال شدم که اینت پست رو دیدم. منتظر استارت خفنت هستم.
راستی آقا امیر شنبه (16 هم) ساعت 10 صبح برو بچز www.barnamenevis,.org تو نمایشگاه کتاب قرار دارن. (سمت چپ ِ سکوها (کنار استخر) واقعا خوشحال میشم شما رو اونجا ببینم.

فعلا...

فرهاد شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام
راستش من یک برنامه بزرگ محاسباتی با VB6 نوشتم (البته ساده و آماتوری) و حالا می خواهم توی این برنامه از امکانات MATLAB بصورت گسترده ای استفاده کنم به این صورت که تعدادی برنامه مستقل بزبان MATLAB داشته باشم که هر کدام در مراحل مختلف ورودی هایی را از برنامه اصلی (VB6) گرفته و پس از انجام محاسباتی بر روی آنهابا استفاده از امکانات MATLAB خروجی ها را به برنامه اصلی تحویل دهد.
آیا این کار امکان پذیر است؟و آیا VB6 یا احیانا VB.NET چنین امکانی به من می دهد؟ هرگونه نظر یا پیشنهاد یا منبعی که در این زمینه معرفی کنی سودمند است .متشکرم

غریبه آشنا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
خوش اومدی
بازم پر قدرت اومدی
راستی من میمیرم واسه آبادانی ............... (چشمک)
راستی من منتظر آموزش ...... هستماااااااااااااااااااااااااااااااا
راستی ممنون واسه ...................
یا علی

مجتبی هاشمی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ق.ظ

هست هم بگذارید speech sdk که در dictation pad سلام لطفا

هادی خلیل پور شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.vbcity.com

سلام....
مطالبت همچنان پر باره دوست عزیز .... امیدوارم پرتوان به راهت ادامه بدی .... ما که ارادت خاصی نسبت به شما داریم ....
موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد