تبدیل تصویر به متن

سلام
شاید برنامه‌های تبدیل تصویر به متن را دیده باشید. منظور برنامه‌هایی است که تصاویر را بصورت کاراکترهای رنگی یا سیاه و سفید بصورت فایلهای html تبدیل می‌کنند. اینگونه نرم‌افزارها با یک محاسبه ساده پیکسل‌های همجوار را به کاراکتری تبدیل می‌کنند که به مجموعه همان پیکسل‌ها شباهت داشته باشد.
سورس زیر با ویژوال بیسیک ۶ نوشته شده و بعد از پویش تصویر، بر حسب کیفیتی که شما تعیین می‌کنید فایل متناظر را بصورت html‌ ذخیره می‌کند. البته در کل تصویر از یک کاراکتر ثابت استفاده شده.
این شما و این هم سورس مربوطه تا آزادانه دخل و تصرف کنید و آنطور که مایل هستید آن را بهبود ببخشید.
هر کدام از دوستان که آن را پیشرفته نماید چنانچه مایل بود سورس مربوطه را به آدرس ایمیل من ارسال نماید تا در همین پست قرار گیرد.


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ http://sheitonak.blogfa.com

سلام
خیلبی وب جالب و عالی خوب هست که
به من هم سر سبزنی ممنون
به ای دی من بیا کاره مهمی دارم بازم میام
خسته نباشی

س پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام
ببخشید شما برنامه نویس به زبان ++C سراغ ندارید؟
خودتون این کارو انجام می دید؟
نیاز فوری دارم
ممنون می شم خبر بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد