تشخیص الگوههای کاراکتری (OCR)

سلام
شاید شما هم مثل من علاقه‌مند شده باشید تا درباره نرم‌افزارهای OCR‌ بیشتر بدونید و از چگونگی عملکرد اونها آشنا بشید. به همین خاطر یه سورس براتون تدارک دیدم که احتمال میدم تا بحال ندیده باشید. برنامه زیر به شما این امکان رو میده که الگوههای کاراکتری رو براش رسم کنید و بر اساس شناختی که از الگوهای ذخیره شده در بانکش داره تشخیص بده که رسم شما به چه کاراکتری شباهت داره و درصد شباهت چقدر هست. شما حتی می‌تونید به اون آموزش بدید و در واقع باسوادش کنید. مطمئنا براتون جالب خواهد بود. باهاش کار کنید و ببینید می‌تونید یه نرم‌افزار پر قدرت بنویسید که جملات رو از متون دست‌نوشته استخراج کنه؟ خواستن توانستن است.

نظرات 3 + ارسال نظر
دیووووووونه خودتی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

دلگیرم .
دلگیر از حسی غریب
که همه ی وجودم را فراگرفته
و نمی دانم
چگونه آن را بیان کنم .

چه سخت است که در دلت آشوب باشد
و هیچ نتوانی بگویی .

نمی دانم آنچه میگویم برایت آشناست یا نه ؟

BlackDal یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ق.ظ http://BlackDal.Blogfa.com

سلام امیر جان
همونطوری که احتمالاً خبر داری من وبلاگم رو راهاندازی کردم (در زمینه وی بی دات نت 2005 فعالیت می کنم)
اگه می خوای تبادل لینک داشته باشیم به من اطلاع بده.

vbapr2005 یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ب.ظ

حالا بگذریم از تشکر و این حرفا)اون که رو شاخشه(
دیگه واقعا داشتم خسته میشدم از بس که هی به وبلاگنت سر میزدم و هی می دیدم که آپدیت نشده
یادئم رفته بود که تو هر مطلبی به دستت رسید رو اینجا نمیذاری! بلکه حتما باید یه چیزی به همین خوبی باشه

به هر حال خیلی ممنون PalizeSoftware عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد