سورس استفاده از کامپوننت Speech

سلام
خب اگه در پست قبلی کامپوننت رو دانلود و نصب کرده باشید، این دو سورس رو هم دانلود کنید تا نمونه واقعی استفاده از کامپوننت رو ببینید و بسته به نیاز و قدرت خلاقیت دست بکار بشید و توسعه‌اش بدید.
سوالی بود مطرح کنید.

نظرات 9 + ارسال نظر
saeed جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:45 ق.ظ http://sazmasoft.mihanblog.com

سلام
به این آدرس برو:
sazmasoft.persiangig.com/nn
ببین اینجا با آژاکس نوشته شده ولی نمی فهمم ارورش چیه!
بیا وبلاگم بهم بگو
بای

m شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام
نمی دونم چطوری از زحمات شما تشکر کن
مدت زیادی نیست که با این سایت آشنا شدم اما مطالب بسیار مفید و جالبی دیدم
امیدوارم که با موفقیت ادامه بدید

دوم اینکه: سوال در باره استفاده از این سورس هست
برنامه اجرا نمیشه و با این خطا روبرو میشوم
Run-time error '-2147219949 (80040613)':
Mwthod 'Initialized' of object 'IVcommand' failed
لطفا کمکم کنید

سشمشئ پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام تورو خدا ادرس Xcommand.dll بده تا دانلود کنیم

برات آپلود کردم. از این آدرس بگیر:
http://h1.ripway.com/PalizeSoftware/Files/XCOMMAND.zip
موفق باشی

محمد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ق.ظ

بابا استادی دمت گرم ما تو استان هرمزگان امکاناتی برای یاد گرفتن نداریم
درباره توابع api می تونین از اول توضیح بدین
ممنون میشم

روح الله سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ق.ظ

با سلام
دوست عزیز وب خیلی خوبی داری امیدوارم موفق باشی
من یک کاربر ویندوز ویستا هستم و با ویژال بیسیک ۶ کار
می کنم اما برای کار با کامپوننت های vb در ویستا مشکل
دارم و همینطور دار آغاز بار گزاری vb یک خطا میده که از ole
ریجستری خطا میگیره بد وارد vb میشه اگه میشه سریعتر کمکم کنید

حامد رومنا چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ب.ظ

BA SALAM VA KHASTE NABASHID AZ ZAHAMAT JENABEALI

reza شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

سایتتون خیلی باهاله

رضا شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ب.ظ

سورس استفاده از کامپوننت Speech رو خواهشن بزار تا دانلود کنم با تشکر

مظاهر سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام.من از کمپنت تبدیل متن به گفتار استفاده می کنم ولی کمپنت(که شکل لب است حرف نمب زند )خطا می دهد اگر کمکم کنید ممنون می شوم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد