Professional VB 2005 Book



Professional VB 2005
نام کتابی است که اخیرا از انتشاراتی Wrox در نوامبر 2005 منتشر شده است.
از نویسندگانی چون Bill Evjen, Billy Hollis, Rockford Lhotka, Tim McCarthy, Rama Ramachandran, Kent Sharkey, Bill Sheldon.
مشتمل بر 1166 صفحه به زبان انگلیسی.
اگر علاقه‌مند به برنامه‌نویسی وی‌بی هستید و تاکنون با نسخه ۲۰۰۳ یا پیش از آن مشغول بوده‌اید، زمان آن رسیده است که به سراغ نسخه ۲۰۰۵ بروید.
محیطی کاملا متفاوت از نسخه‌های پیشین. یک ضرورت زندگی که دیر یا زود به سراغ شما می‌آید.
پس همین حالا کتاب رو دانلود کنید تا از قافله NET. عقب نمانید.
فایل بصورت فشرده با حجم 9.73 مگابایت
لازم به ذکر است که کتاب‌ها رو با نرم‌افزار Internet Download Accelerator دانلود نمائید تا مشکلی پیش نیاد.

نظرات 10 + ارسال نظر
vbapr2005 جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام پالیز عزیز
خیلی خوشحالم که وبلاگ زده اید
قبلا نظری نداده بودم چون چیزی نمیخواستم بگم
اما الان میخوام بگم که وقتی میخوام این کتاب رو با DAP بگیرم میگه:
Site disconnected us at the beginning
Please try again later
خیلی ممنون

احمد رایان سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:22 ق.ظ

دستت درد نکنه پالیزجان
خیلی خوب و ضروری بید

mike چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:09 ب.ظ

لینک کار نمی کند

هادی خلیل پور شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ب.ظ http://ندارم

سلام آقای تقدسی عزیز، کتاب رو الان دانلود کردم ولی هنوز ندیدمش . با این همه مطمئن هستم که به دردم میخوره.
موفق باشید .

هادی خلیل پور چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ب.ظ

آقا برای ADO.NET 2.0 چیزی نداری ؟؟؟؟ شرمنده ها !!

[ بدون نام ] یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام
من روی لینک کتاب کلیک میکنم ولی یه پیغام میده و استاپ میشه
چرا؟

[ بدون نام ] یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام
بعد از کلیک روی لینک کتاب این پیغام رو میده:
b.realcoding.net could not be found. please check the name and try again

لطفا راهنمایی کنید

آرمان پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ http://9khodi.blogfa.com/

سلام!
مثل این که با da دانلود نمی شه
به هر حال خیلی ممنون

رضا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام بلاگ عالی دارید ولی لینک کتاب خراب مشکل دار مچکرم از زحماتی که می کشید خیلی دمت گرم

قاسم برازنده پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ

امین جان دوستت دارم مثل اینکه داره حرفم درست میشه
تو بیل گیتس آینده هستی آره
به هر حال من نتوانستم کتاب را دانلود کنم آن برام بفرست
متشکرم
دوست عزیزه تو قاسم دادش کوچک تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد