با جوئل اسپولسکی آشنا شوید.

خودشه!جوئل اسپولسکی بنیانگذار Fog Creek Software است که یک شرکت کوچک نرم افزاری در شهر نیویورک است.او فارغ التحصیل دانشگاه یل(Yale University) است وبه عنوان برنامه نویس و مدیر در مایکروسافت ،Viacom و Juno کارکرده است.

جوئل مقاله جالبی در باب کد نویسی داره که با عنوان ۱۲ راه برای کد بهتر است.
مقاله به فارسی ترجمه شده و توصیه می‌کنم که حتما مطالعه بفرمائید. من خودم هر از گاهی از اول اون رو می‌خونم تا راهکارهای توصیه شده از ذهنم محو نشه.
برقرار باشید.

عذرخواهی و عذرخواهی

سلام دوستان
اول عذرخواهی می‌کنم از اینکه دیر دیر سر می‌زنم. راستش گرفتار چند پروژه بودم که برام فرصت زیادی نذاشته بود.
دوم عذرخواهی می‌کنم که پست قبلی نا تمام ماند آخه باید ادامه‌اش رو ترجمه کنم که باز به علت موضوع اول ... ولی حتما ادامه می‌دم.
سوم اینکه دوستی در نظرات خواسته بودند که حوزه فعالیت خودم رو مشخص کنم که خدمت شما باید عرض کنم من در زمینه ویژوال بیسیک برنامه‌نویسی می‌کنم که شاخه‌های system programming-Multimedia programming-API-SQL Server , ...
رو در بر می‌گیره. رشته من نرم‌افزار هست.
اگر در این موارد سوالی هست بفرمائید تا چنانچه کمکی از من بر بیاد پاسخگو باشم.
قصد دارم در حوزه ذخیره صدا به فرمت‌های mp3 و غیره بشکل خیلی ساده و جالب سورس براتون بذارم. اگر مطلبی هست که تمایل دارید بدونید حتما ذکر بفرمائید تا لحاظ کنم.
پس به امید خدا تا پست بعد که زود زود باشه.
موفق باشید